Tülay Bilin-ce

SÜPERSİNİZ…

Posted on: 04/03/2009

Çok uzun süredir internette yazılarım dolaşıyor. Çok fazla site yazılarımı kullanıyor. Ancak çok yeni kendime bu web sitesini kurdum ve bütün yazılarımı burda topladım. Bu site hayata geçeli bir ay oldu. Diğer sitelerde yazılarım devam edecek, oralarda daha bilimsel yazmaya devam edeceğim. Ama burada daha özgürüm. Burası benim evim. Misafir değilim. Site daha yeni yapılanma içinde olduğu için ileride sizinle daha güzel yazılarda buluşmak istiyorum. Mesela sizlerden gelen mailleri burada yayınlamayı düşünüyorum. Ama isim ve soyad vermeden. Ama bu akşam bir tane gelen maili hemen paylaşmak istiyorum.
Bilgisayarda çalışırken şimdi geldi. Saat 02.10

“Siz dolup taşmışsınız, yazılarınızı kitap gibi okuyorum. Her gün yeni sayfa çevirir gibi nette yazdıklarınızı okuyorum ve tek kelime ifadesinin yetmeyeceğini bilmenizi isterim. Süpersiniz kelimesi az kalır. Anlatılmaz yaşanır derler ya ama siz öle bir anlatıyorsunuz ki, yazılarınızı yaşıyorum adeta…

Sizin yazdığınız yazılara karşı aşağıdaki şiir de benim ikramım olsun.

Tek kelimesi bile anlam içeren
Üşenmeden yazıp ve bizleri düşündüren
Layık ödüllere yazdığı yazılarla, bizleri bilinçlendiren
Anlatamaz hocalar bile, bu kadar güzel derslerle dolu hayatı
Yansıtamaz bu içtenliği bu yazılara

Bilirsiniz az okur ve az yazan bir milletiz
İstenen sonuc yazılarda her defasında net verilmez
Listelenir tüm hayat ama hep hayal dünyasında yaşarız
İsteriz gerçeğe dökmek ama hep içimize kapanırız
Ne acı ne tatlı günler geçirdiysek de yazılarınızla hep hayata yeniden bağlanırız

Yazdığı şiir çok hoşuma gitti. Gecenin bu saatinde mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.

Sevgiler
Tülay Bilin
tulayb18@gmail.com

Etiketler:

1 Response to "SÜPERSİNİZ…"

ben bir çocuk olarak çok güzel diyorum bazılarını okudum onlarda çok güzeldi

Bir Cevap Yazın

Arşiv

Kategorilere Göre Yazılar

Son Yazılar

Takvim

Mart 2009
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
