Tülay Bilin-ce

MORDOĞAN-2

Posted on: 14/07/2012

Sevgili okurlarım merhaba

Hala Mordoğandayım. Buraya geleli 23 gün oldu. Biliyor musunuz ki ben hiçbir yerde bir haftadan fazla kalmadım hiç. Çünkü çalışma hayatım boyunca bir haftadan fazla izne çıkamadım hiç. Yönetici olmak bir şey ifade etmiyor. Üstelik daha da fena. Acaip sorumluluklar var. bırakıp gidemiyorsun. Patron öyle bir bakış açısı ile yaklaşıyor ki hani sen gidersen işyeri çöker. Sen de yiyiyorsun bu durumu. Ben yedim valla. Hayatımda ilk defa 23 gündür tatildeyim. Tabii ev ortamı olunca daha iyi oluyor. Dün buraya da bir çalışma ortamı kurdum. Gittim bir çalışma masası aldım. Tam camın önüne koydum.  Şu anda camdan denizi ve bol miktarda yeşillik görüyorum. Her taraf begonvil ve zakkum dolu. Renkgaren müthiş güzel bir manzara.

Arkadaşlar sizlerden çok fazla mail geliyor.  Hep sohbet etmek istiyorlar. Çok haklısınız ben de istiyorum. Bunun için bir yöntem buldum. Burda ya da facebookta bir sohbet bölümü açıcam bol bol sohbet edicez. Sorularınıza cevap vericem. Bu bölüm açıldığında sizlere burdan ilan edicem.

Sevgiler

Tülay Bilin

tulayb18@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Arşiv

Kategorilere Göre Yazılar

Son Yazılar

Takvim

Temmuz 2012
P S Ç P C C P
« Haz   Eki »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
